








קל לשימוש והתוצאה נהדרת
תודה
מצוין
נגיש קל וחכם .
ממש מושלם אפליקציה מומלצת לכל אירוע קל לשימוש נוח לשימוש וממש פשוטה לתפעול
אחלה מערכת, יעילה מאד לארגון אירוע
:)
נוח קל לתפעול פשוט אפליקציה טובה
צריך שהודעות התזכורת והתודות יהיו גם בוואסטאפ וכחלק מהעסקה ולא מתשלום נוסף . כחלק מהעיסקה של ה 89 שח. חוץ מזה סהכ בסדר. אצלנו כול פכם שנכנסתי לניהול הזמנות נכנס לי לשורה מסוימת ברשימה ולא היה ברור לי למה, היתי מקפיצה הודעת הבהרה.
החויה היתה טובה. התוצאות טובות
תודה רבה לכם!! מענה מהיר ונעים אצלכם בשירות לקוחות!! פשוט תודה
מעולה
אנחנו לא השתמשנו בכם בסוף סליחה והמשך יום טוב
על הפנים
מעולה נוח
איזו אפליקצייה מעולה, כייפית עניינית וחדישה. עזרה לנו מאוד לקראת האירוע
מעולה
מעולה מאוד נוח
מצוין
היה אחלה
ניתן לסמוך על האירגון ב 100%
מצויינת
קליל ופשוט תודה רבה
מעולה
האתר נוח לשימוש, פשוט להפעלה וידידותי מאוד. השליחה ואישורי ההגעה ברורים ומסייעים מאוד. תודה
אין אפשרות לשלוח את ההזמנה למוזמנים ללא סמס. בלינק או במייל. המוזמנים לא יכלו להיכנס לפרטים של ההזמנה אחרי שאישרו אותה כדי לראות את הכתובת.
תודה רבה השימוש במערכת היה ידידותי וטוב ובאיכות גבוה
משנה לכם באמת מה אני חושב? קודם כל היה הרבה יותר טוב אם ניתן היה לערוך את הטקסטים על גבי חלון התצוגה במקום במסך נפרד. כל עריכה אתה חייב לבדוק מה ואיפה השתנה בחלון התצוגה וזה ממש מציק! דבר נוסף, המחירים מאד יקרים! לא הגיוני לשלם כל כך הרבה כסף עבור קישור לוואצאפ! הגזמתם.
שימוש ידידותי קליל לתפעול ומקסים.... המוזמנים שלי התלהבו מההזמנה הדיגיטלית...
תודה רבה
