








מעולההההה
.
תודה רבה
תודה
מצויין
.
על מה מדובר?
שירות מעל ומעבר. אין מילים!!!!
מושלם
אחלה
שלום, חייבת לציין שמספר משפחות לא קיבלו את ההזמנה ששלחנו וזה יצר מצב של אי נעימות גדול. חבל…
אפליקציה נוחה לשימוש ויעילה מאוד
נגיר
שירות מצויין ומדוייק
תודה
מערכת חחמה ומוצלחת
תודה
היה מעולה, קל ונעים. תודה רבה!
מערכת מצויינת נוחה לשימוש קלילה ותוצאה מהממת
אולם מהממם שירות מלצרים מעולה ואדיב אוכל מצויין וטרי בקיצור היה אירוע מושלם תודה
המערכת מושלמת .קלה לתפעול ידידותי ואפקטיבית
לא אוהבת בכלל
היה קל ומצויין
מוש
עקב המצב לא השתמשנו במערכת שלכם אז אני אבקש לדחות לי את השימוש במערכת בפעם הבאה שילמתי על השרות ולא השתמשתי. האירוע בוטל.
היה מאוד קל ונגיש תודה רבה
נוח מאד ונגיש גם לאנשים מבוגרים
תודה אפליקציה מצויינת ויעילה
המערכת קלה לשימוש, מאפשרת להגיע לכל המוזמנים.ות בקלות ובצורות שונות וממש הקלה עלינו. תודה גדולה.
שירות מדהים
