iEvent הינה מערכת ניהול חדשה ואטרקטיבית בה תוכלו לשלוח ללקוחות שלכם הזמנה דיגיטלית וכרטיס ביקור למתחם האירועים שלכם והכל במקום אחד!
כל שעליכם לעשות זה להכניס למערכת הניהול שלכם, להקים בדקה אחת את האירוע במערכת והכל מוכן!
מכאן תוכלו לשלוח ללקוח שלכם את ההזמנה הדיגיטלית לאירוע שלו ובה הוא יוכל לנהל את כל פרטי האירוע ורשימות האורחים
- ניהול רשימת המוזמנים
- קבלת אישורי הגעה של המוזמנים לאירוע ואפילו ברכה קטנה מהאורחים
- קבלת עדכון על נתוני צפייה בהזמנה
- עיצוב ההזמנה לפי בחירת הלקוח - בחירת תמונה, צבע, אייקונים ועוד, והכל בלחיצת כפתור!
את ההזמנה יכול בעל האירוע לשלוח למוזמנים שלו ב3 דרכים קלות: וואטסאפ, SMS, מייל.
בנוסף, תוכלו לשלוח ללקוחות כרטיס ביקור דיגיטלי של האולם.